سال انتشار: ۱۳۸۸

محل انتشار: هفتمین کنفرانس بین المللی مدیریت

تعداد صفحات: ۵

نویسنده(ها):

سیدعلیرضا هاشمی –
امراله شمشیری –

چکیده:

ارتباط مستقیم کارکنان با بالاترین مقام مسئول، افزون بر تقویت روحیه و احساس مسئولیت بیشتر در کارکنان و تسریع در تحقق اهداف سازمان باعث می شود که اطلاعات حاصل از این ارتباطات زمینه مشارکت هرچه کاملتر کارکنان در تصمیم گیری های مختلف را فراهم کند. به منظور ایجاد امکان برقراری ارتباط مستقیم همکاران با رئیس سازمان از نیمه دوم مهرماه سال 74 اطلاعیه ای دراین باره صادر شده و شماره تلفن 2220 برای این ارتباط اختصاص یافت و کلیه کارکنان سازمان درتهران و در سراسر کشور مراکز امکان آن را پیدا کردند تا مشکلات ، پیشنهادات ، انتقادات و دیدگاههای خود را درباره امور مختلف حوزه کاریشان و نیز کل سازمان مطرح و نقش مشارکتی خود را در اتخاذ تصمیم ات و تلاش جمعی خانواده بزرگ صدا و سیما ایفا کنند این خط تلفنی هرچند با هدف ارتباط همکاران با ریاست سازمان درمورد مشکلات پیشنهادات، انتقادات و دیدگاههای سازمانیایجاد شده بود اما بعد از مدت کوتاهی به یک خط ارتباطی مهم در مورد طرح شکایات و طرح مشکلات فردی و سازمانی بدل شد.