سال انتشار: ۱۳۸۹

محل انتشار: اولین همایش هوش سازمانی و هوش کسب و کار

تعداد صفحات: ۱۰

نویسنده(ها):

وحیدرضا میرابی – دکتری مدیریت بازاریابی
بهرام خیری – دکتری مدیریت بازاریابی
ساناز رضایی – دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز

چکیده:

دراین مقاله به شناسایی هوش کس بو کار و مدیریت ارتباط با مشتری و راه های ایجاد آن ها درسازمان ها و همچنین مزایای آن ها پرداخته شده است و عواملی مانند تبعیض قیمت و هزینه تعویض کالاها و خدمات را که بررضایت مشتریان تاثیر دارند و منجر به افزایش ارتباط با مشتریان میگردند را بررسی کرده و می خواهیم نقشی که سیستمهای هوش کسب و کارو مدیریت ارتباط با مشتری در ایجاد رضایت و ارتباطات مشتریان را دارند را تعیین کرده و تاثیر آنها را برموفقیت خرده فروشان مشخص کنیم