سال انتشار: ۱۳۹۴

محل انتشار: کنفرانس ملی رویکردهای نوین در علوم مدیریت ، اقتصاد و حسابداری

تعداد صفحات: ۶

نویسنده(ها):

منوچهر مکی – استادیار مدیریت بازرگانی موسسه آموزشی عالی طبرستان
سکینه علیزاده لطریی – دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری

چکیده:

برندها از لحاظ اقتصادی و استراتژیک جزو دارایی های با ارزش شرکت ها محسوب می شوند. بنابراین داشتن مشتریان وفادار به برند هدف اساسی شرکت های تجاری است. سطح بالایی وفاداری بر برند در میان مشتریان باعث ایجاد یک سری مزیت های رقابتی برای شرکت ها می شود. در مقاله حاضر ابتدا به مفهوم برند، وفاداری برند، وفاداری مشتری و ابعاد آن پرداخته می شود