دانلود مقاله ارائه مدلی برای بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر کیفیت عملکرد سازمان های تولیدی: (پیمایشی درباره شرکت های خودروسازی سایپا و ایران خودرو)

0

مقاله ارائه مدلی برای بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر کیفیت عملکرد سازمان های تولیدی: (پیمایشی درباره شرکت های خودروسازی سایپا و ایران خودرو) که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در زمستان ۱۳۹۱ در مدیریت فناوری اطلاعات از صفحه ۲۵ تا ۴۴ منتشر شده است.
نام: ارائه مدلی برای بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر کیفیت عملکرد سازمان های تولیدی: (پیمایشی درباره شرکت های خودروسازی سایپا و ایران خودرو)
این مقاله دارای ۲۰ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله معادلات ساختاری
مقاله طراحی و تولید به کمک رایانه
مقاله برنامه ریزی منابع سازمان
مقاله عملکرد شرکت
مقاله تبادل الکترونیکی داده ها

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: حاجی حسینی حجت اله
جناب آقای / سرکار خانم: جلیلوند محمدرضا
جناب آقای / سرکار خانم: الیاسی مهدی
جناب آقای / سرکار خانم: کمالی بیتا

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
هدف از انجام این مطالعه، بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر کیفیت عملکرد سازمان های تولیدی است. برای دستیابی به هدف پژوهش، با مرور ادبیات پژوهشی موجود در حوزه فناوری اطلاعات، مدلی ساختاری برای بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر کیفیت عملکرد یک شرکت تولیدی ارائه شد. مدل پیشنهادی پژوهش بر اساس روابط متغیرهای پژوهش و بر اساس یافته های پژوهشگران پیشین ارائه شد. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه مدیران و کارکنان دوایر بازاریابی و فروش، تولید و کنترل کیفیت شرکت های خودروسازی سایپا و ایران خودرو بوده است. برای جمع آوری داده ها، مطالعه ای میدانی روی نمونه ای شامل ۱۲۸ نفر از جامعه و با استفاده از نمونه گیری در دسترس انجام شد. فرضیه های پژوهش با استفاده از ضریب همبستگی پیرسون و مدل سازی معادلات ساختاری مورد آزمون قرار گرفت. داده های حاصل نیز با استفاده از نرم افزارهای آماری SPSS و AMOS تحلیل شد. یافته ها نشان می دهد، منابع فناوری اطلاعات (تبادل الکترونیکی داده ها، طراحی و تولید به کمک رایانه و برنامه ریزی منابع سازمان) تاثیر معناداری بر کیفیت عملکرد دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.