دانلود مقاله سنتز و تعیین ساختار یک ترکیب تتراآمین متقارن جدید با قابلیت کاربرد به عنوان هسته مرکزی در تهیه درختپارهای دارورسان

0

مقاله سنتز و تعیین ساختار یک ترکیب تتراآمین متقارن جدید با قابلیت کاربرد به عنوان هسته مرکزی در تهیه درختپارهای دارورسان که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در بهار ۱۳۹۲ در پژوهش های کاربردی در شیمی (پژوهش های شیمی کاربردی) از صفحه ۱۷ تا ۲۵ منتشر شده است.
نام: سنتز و تعیین ساختار یک ترکیب تتراآمین متقارن جدید با قابلیت کاربرد به عنوان هسته مرکزی در تهیه درختپارهای دارورسان
این مقاله دارای ۹ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله عوامل کی لیت ساز چند دندانه ای
مقاله هسته های چند دندانه ای
مقاله درختپار دارورسان
مقاله تتراآزید
مقاله تتراآمین

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: حیدرپور رامین
جناب آقای / سرکار خانم: همتی سالار
جناب آقای / سرکار خانم: علی محمدی سمیه

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
در این پژوهش، هسته های متقارن چند دندانه ای جدید شامل ترکیب تترابرم، تتراآزید و تتراآمین با استفاده از یک مسیر سنتزی ۵ مرحله ای که در آن از دی اتیل مالونات به عنوان واکنشگر استفاده شده، سنتز شده است. فراورده های نهایی و حد واسط با استفاده از فن های FT-IR، ۱۳CNMR، ۱HNMR و همچنین تجزیه عنصری تعیین ساختار شده اند ترکیب های چند دندانه ای تهیه شده می توانند به عنوان مواد پایه در تهیه درختپارها، پلیمرهای ستاره ای و پلیمرهای فوق شاخه دار به کار روند. همچنین فراورده نهایی گزارش حاضر، ترکیب تتراآمین متقارن جدیدی است که می تواند برای تهیه درختپارهای دارورسان جدید مانند درختپارهای پلی آمیدو آمین و پلی آمین و همچنین در تهیه کمپلکس های متفاوت به عنوان لیگاند کی لیت ساز استفاده شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.